1. Wstęp do Domu Strachu Haunted lub Haunted Escape Room możliwy jest po złożeniu wcześniejszej rezerwacji i zapłaceniu kaucji 50zł lub całej kwoty.
  2. Rezerwację można złożyć telefonicznie, dzwoniąc pod +48 729 981 999, mailowo pod adresem kontakt@haunted.pl lub poprzez wiadomość prywatną na facebooku do strony Dom Strachu Haunted lub Haunted Escape Room.
  3. Rezerwację można złożyć jak i anulować od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00-22:00.
  4. Do godziny po złożeniu rezerwacji należy dokonać wpłaty kaucji w wysokości 50zł lub pełnej kwoty, na jaką została złożona rezerwacja, korzystając z formularza dostępnego pod adresem: https://haunted.pl/rezerwacje
  5. Rezerwacja zostaje potwierdzona SMSem na podany przez klienta numer, tylko po odnotowaniu przez nas wpłaty kaucji lub pełnej kwoty.
  6. Jeśli nie została dokonana wpłata kaucji w czasie jednej godziny od chwili złożenia rezerwacji, zostaje ona automatycznie anulowana.
  7. W przypadku odwołania rezerwacji minimum dwa dni od zarezerwowanej daty (licząc 48 godzin od godziny, na którą została złożona rezerwacja) klientowi przysługuje zwrot całej kwoty, jaka została wpłacona wraz z kaucją.
  8. W przypadku odwołania rezerwacji w terminie mniejszym niż 48 godzin, a większym niż 12 godzin od zarezerwowanej daty (licząc od godziny, na którą została złożona rezerwacja) klientowi przysługuje zwrot kwoty, jaka została wpłacona, oprócz kaucji wynoszącej 50zł, wynikającej z poniesionych kosztów rezerwacji.
  9. Jeśli rezerwacja nie została anulowana w terminie minimum 12 godzin od godziny, na jaką została złożona, klientowi nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani kaucji.
  10. Złożenie rezerwacji wiąże się z akceptacją ww. Regulaminu Płatności i Rezerwacji i Regulaminu Domu Strachu i Escape Roomu Haunted.
  11. Usługi świadczone są przez firmę AL-MOS Tomasz Moskal, zarejestrowaną pod numerem NIP 626-197-83-05, z siedzibą w Bytomiu:

    AL-MOS Tomasz Moskal
    ul. Grota Roweckiego 13/19
    41-907 Bytom

  12. Reklamacje mogą być składane pod adresem email kontakt@haunted.pl i są rozpatrywane w terminie 14 dni.
  13. Podane przez klienta dane osobowe są zbierane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przetwarzane w procesie realizacji usługi oraz kontaktu klienta z obsługą.